onsdag 6 juni 2012

På plats!

Nu är jag på platsen där kursen ska hållas. Om 1 timme och 40 minuter startar vi och jag planerar att plugga och äta hotellets lunch medan jag väntar. Förhoppningsvis träffar jag på några kurskamrater :)

För övrigt känns min mentala hälsa väldigt stabil i jämförelse med damen i lobbyn som vrålar med hysterisk stämma i telefonen att hon "blir galen när du petar på min bröstvårta", "lämna mig i fred" och "jag har nått gränsen, du driver mig till vansinne" Oh my, jag kände att det var läge att lämna henne i fred :)

Wish me luck med den här dagen, jag är redo!



3 kommentarer:

  1. Break a leg ;-)

    (och sluta pilla folk på bröstvårtorna bara sådär, jag skulle också bli galen...)

    SvaraRadera
  2. Fin bild, dina ögon är så pigga, passar ditt bloggnamn : ) Ja vi kan köra en kvällspromme ist, hörs på mailen :)

    SvaraRadera