torsdag 28 juni 2012

Lic. Träningsunstruktör!

Hej där ute!

Finns det någon kvar här?

Ledsen för det långa uppehållet men jag behövde det för att samla ihop mig. Är man en person med höga krav på sig själv kan en sån här utbildning bli väldigt krävande... Vilket det blev för mig. När jag väl fick min licens efter 12 dagars intensiv (och helt fantastisk!) utbildning var det som att luften helt gick ur mig och jag behövde dryga veckan för att fundera och hitta mitt fokus igen. Man får så otroligt många intryck, mycket information och mycket inspiration att det är lätt att bli förvirrad och stressad.

Men nu har jag landat, tryggare och säkrare än någonsin i att jag valt helt rätt område att utbilda mig inom!

Utbildningen var bara SÅ bra och jag vågar nog påstå att den revolutionerat både min träning och mitt liv.

Jag har beslutat att lämna bloggandet, istället är ni varmt välkomna att följa mig via Facebook!

Klicka här, gilla och följ med på min fortsatta resa :)

KRAM!

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅh grattis till dig! Och samtidigt trist! Har ju inte FB alls och har inga planer på att skaffa...men vi kanske kan höras på annat sätt? Kram och lycka till!!

    SvaraRadera