söndag 10 juni 2012

Njuter!

Det är bråda tider! Utbildningen är extremt intensiv och jag hinner inte connecta med omvärlden på det sätt jag planerat, men här kommer en liten uppdatering i alla fall.

Förutom att det är extremt intensivt så är det också extremt roligt, lärorikt, inspirerande och stimulerande. Jag lär mig SÅ MYCKET! Vår lärare Sussi Gustafsson är helt fantastisk. Vi nöter muskelfästen och ledrörelser och kost dagarna i ända (just kosten ledde till mycket diskussioner i gruppen och jag har en hel del att skriva där, måste bara samla tankarna. Men jag kan säga så mycket som hej då PF och andra experiment, hej då extrem jakt på proteiner och varmt välkommen SUNT FÖRNUFT!).

Idag är det dags för träningslära och det ska bli hur kul som helst!

Mår ni bra?


Hej hej från tågstationen!

7 kommentarer:

  1. Så himla inspirerande. OM jag pluggar i höst hoppas jag att jag får en lika bra upplevelse som du verkar ha. Och en grym lärare!

    SvaraRadera
  2. Blir så glad när jag läser att många av dem som väl läser näringslära kommer till INSIKT, tack =). Sunt förnuft säger jag bra, hur svårt kan det vara liksom.
    Har jobbat som kostrådgivare i över 3 år nu och jag slutar aldrig av att förundras över alla konstiga dieter!

    SvaraRadera
  3. Förstår att du njuter!!! Ha det gott och berätta mycket :)

    SvaraRadera
  4. Avis avis avis! Vill också läsa samma saker! Imorgon börjar jag istället en sommarkurs kring mobbning bland yngre barn och hur man kan motverka det. Har precis avklarat förskollärarexamen och börjar att jobba i juli så det känns väldigt relevant. Kursen blir säkert intressant även om jag hellre hade läst om träning och kost. ;)

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot att höra mer om dina tankar!

    SvaraRadera
  6. Spännande det låter! Blir sugen att läsa mer inom kost, träning och hälsa... . )

    SvaraRadera
  7. Nope, mår inte bra :-). Men blir glad av att se ditt söta face. Och nu flyttar jag dig till min vip-bloggläslista så att jag inte missar nåt för du är grym. Pöss!

    SvaraRadera