onsdag 13 juni 2012

Ett steg närmare

Hej där ute i försommaren!

Jag är själaglad, för igår klarade jag tentan för den teoretiska delen av utbildningen! Yeah!!!

Dock kommer jag behöva fortsätta plugga under sommaren för att det riktigt ska sitta, men det gör jag så gärna för det är superintressant! En ny upplevelse detta, att verkligen verkligen vilja lära sig något till 100%.

Jag är ganska slut, dagarna går i ett. Igår skrev jag tenta mellan kl 7-12.30 och sedan var det till att kasta sig iväg till nästa del av utbildningen, nämligen Lic. Träningsinstruktör som igår pågick mellan 14-20. Igår stod brösträning på schemat och vi nötte teknik teknik teknik. Många med mig insåg att vi mer eller mindre gjort fel under hela vårt träningsliv och det är en utmaning att lära om. Vi pratade också hållning och hållningsanalys och där finns det också en hel del att tänka på för oss alla. Extremt nyttigt!

Dessutom började vi nosa på själva rollen som instruktör och sätt att lära ut på. Riktigt roligt och riktigt utmanande!

Idag står rygg- och armträning på agendan och vi kör mellan 9-19. Intensivt är bara förnamnet!

Wish me luck!



6 kommentarer:

  1. Det låter verkligen superkul! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh grattis till avklarad första del! och jisses så roligt det låter (:

    känner igen precis det du säger med känslan över att VILJA lära sig till 100%. Att plugga inför utbildningen var liksom ENDAST intressant. Aldrig varit med om liknande (:

    Lycka till med nästa steg, håller alla tummar och tår och skickar lite mental power/vila till dig ;)

    SvaraRadera
  3. Detta låter verkligen så himla kul!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till avklarad tenta!
    Tänk å hitta något som man vill fortsätta plugga efteråt oxå, för sin egen skull. Det låter ju helt fantastiskt!

    SvaraRadera
  5. Grattis till tentan!

    Hoppas att träningen gick bra. Vad häftigt att ha tio timmar till fysisk aktivitet. :)

    SvaraRadera